måndag 17 mars 2008

Bygger på wikin

Hej!

Har kommit igång lite bättre nu.
Började bygga en wiki till mina treor förra veckan, snickrade lite alldeles nyss "måndag kväll". Det verkar som om allt fungerar som det ska, men det ska bli bra med lite handledning på onsdag, några små tekniska spörsmål dyker ju alltid upp.
Det roligaste är att alla treor är intresserade och längtar efter att få börja skapa i wikin.
Jag har lagt upp två delsidor och lite instruktioner och exempel. Wikin är låst till de som är inbjudna, där har jag en del att stå i.
Kan inte tänka mig annat än att det här kommer att bli en riktigt rolig erfarenhet och fantastiskt skoj!

2 kommentarer:

Gunbritt sa...

Ska bli kul att se hur du byggt din wiki. Vi ses i morgon!

Såg du Sandras som hon gjort med en sexa? http://villamimmi.wikispaces.com/

Gunbritt sa...

Jag vet att du gör en massa bra saker med barnen och du har fantastiska idéer, hur kreativa och utvecklande som helst. skriv gärna och allt du gör! Heja dig!